Wednesday, May 2, 2007

[تصحیح]

سلام.
امروز یکی از بازدید کننده های محترم وبلاگ در مورد دو تا پست قدیمی که موضوعشون مربوط می شد به نامه هایی که بین یزدگرد سوم و عمربن خطاب، توضیحی داده بودند که به نظرم رسید اگه یه تحقیقی در موردش بکنم بد نباشه؛ فرموده بودند که این نامه از اساس دروغه:
"شاید کامنت گذاشتن برای این پست یه کم دیر باشه اما برای شما نه.
دوست عزیز این نامه ای که شما تو وبلاگ‌تون قرار داد از اساس دروغ هست و عمر و یزدگرد سوم هیچ‌وقت با هم نامه نگاری نکرده‌ان"
این عین متنشون بود.
حق با ایشون بود، من اون دوتا پست رو پاک کردم. اینجا رو بخونبد. از شما هم به خاطر اینکه این مطلب غیر معتبر رو گذاشتم عضرخواهی می کنم.
من خیلی از این دوست عزیز تشکر میکنم که تذکر دادند.

2 comments:

Anonymous said...

dorood bvar shoma

Anonymous said...

سلام.بعد مدت ها گفتم بيام ببينم چه مي كنيد.يعني چندين بار اومدم و نتونستم نظر بدم ولي مطالعه مي كنم.خيلي برام جالبه كه وقتي تحقيق كردين و ديدين منبع اشتباه بوده راحت اعتراف كردين.اي كاش همه ي زندگي اين جوري بود.
موفق باشين.